U BENT WELKOM OP onze school

Maak persoonlijk kennis met OBS de Krullevaar

Het kiezen van een basisschool is een belangrijk moment. U wilt tenslotte dat uw kind een prettige en leerzame periode tegemoet gaat, waarin alle ruimte is voor ontwikkeling en waarin uw kind daadwerkelijk gezien wordt. Overwegingen om te kiezen voor een school zijn heel persoonlijk. Om deze keuze zorgvuldig te maken denkt OBS de Krullevaar graag met u mee, door u uit te nodigen voor een rondleiding op onze school. Ook bent u van harte welkom op onze kijkmiddag ‘Thematisch onderwijs’. Ervaar zelf het prettige en kleinschalig onderwijs in Spang-Capelle, dicht in uw buurt.

Kijkmiddag Thematisch onderwijs

Op OBS de Krullevaar werken wij in de middagen aan ons thematisch onderwijs. Op onze kijkmiddag kunt u de kracht van het thematisch onderwijs ervaren. Wij nodigen u van harte uit.

Voor dit schooljaar staat onze kijkmiddag gepland op dinsdag 19 maart 2024. Wij zien u graag!

Atlijd opendag!

De momenten waarop nieuwe leerlingen 4 jaar worden verschillen en daarmee ook de momenten waarop ouders op zoek gaan naar een school. Soms bent u op een ander moment op zoek omdat u uw kind wilt laten overstappen naar een andere basisschool. Op OBS de Krullevaar sluiten we graag aan bij uw moment. Daarom kunt u het hele jaar een informatiegesprek en rondleiding plannen. Om een afspraak te maken kunt u ons contactformulier invullen of bellen naar: 0416- 31 17 78. Onze directeur, Caren Derksen, maakt graag tijd voor u.

Altijd voor vragen bereikbaar

Heeft u specifieke vragen en wilt u meer informatie? Bel 0416 31 17 78 of maak gebruik van onderstaand reactieformulier. Maak anders een afspraak met Caren Derksen (directeur). Ze vertelt u dan alles over OBS de Krullevaar en hoe er op school gewerkt wordt.

Reactieformulier

Sla je vleugels uit op de Krullevaar

OBS de Krullevaar is onderdeel van Stichting Bravoo