KIES VOOR KLEINSCHALIG ONDERWIJS IN SPRANG-CAPELLE

Ontdek OBS de Krullevaar

OBS de Krullevaar is een openbare school die midden in de samenleving staat. Een school met een heldere visie, zicht op de leerlingen en bovengemiddelde resultaten. Waar verschillende overtuigingen elkaar ontmoeten en leerlingen, ouders en leerkrachten met begrip en respect voor elkaar samenwerken. Op onze school moeten kinderen zich veilig voelen en zichzelf kunnen zijn. Het welbevinden, de betrokkenheid bij het onderwijs en de ontwikkeling van uw kind staan hierbij voorop. Dit doen we samen met ouders, die actief bij de school betrokken worden. OBS de Krullevaar is een school waar interesse voor elkaar vanzelfsprekend is.

Naast leerlingen uit Spang-Capelle, vormt OBS de Krullevaar ook voor kinderen uit Waspik en Waalwijk Landgoed Driessen een aantrekkelijk alternatief. Door de kleinschaligheid wordt uw kind echt gezien en wordt volop ruimte geboden voor de ontwikkeling van de leerlingen. Wij nodigen u daarom graag uit om een kijkje te komen nemen in Sprang-Capelle.

Pedagogisch klimaat

Een veilig pedagogisch klimaat is een voorwaarde om goed te kunnen leren en neemt dan ook een belangrijke plaats in op onze school. Het zorgt ervoor dat leerlingen zich prettig en veilig voelen op school en in de klas. Dit is bevorderlijk voor het leren en de motivatie van leerlingen. Aan de hand van heldere regels wordt positief gedrag benoemd en beloond, terwijl negatief gedrag wordt gecorrigeerd.

Sprang-Capelle is dichterbij dan u denkt

OBS de Krullevaar is gehuisvest in een modern gebouw in de wijk Nieuwe Vaart en voor de omringende gemeenten gemakkelijk bereikbaar. Gelegen aan het Halve Zolenpad is onze school in maximaal 15 minuten fietsen te bereiken vanuit Waspik en Waalwijk Landgoed Driessen.

Altijd voor vragen bereikbaar

Heeft u specifieke vragen en wilt u meer informatie of bent u nieuwsgierig geworden naar ons onderwijs? Bel 0416 31 17 78 of maak gebruik van onderstaand reactieformulier. U kunt ook een afspraak maken met Caren Derksen (directeur). Ze vertelt u graag alles over OBS de Krullevaar en hoe er op onze school gewerkt wordt.

Reactieformulier